Parkour

Idag på idrotten fick vi prova på Parkour. Ni vet det där man kan se på tv när folk hoppar på tak och räcken osv. Fast vi fick såklart inte hoppa på tak. Vi hoppade bara på bommar och lärde oss att rulla och landa. Jag var så dålig på att rulla rätt så att till och med han som skulle försöka lära mig skratta och tillslut gav han upp och gick till nästa. Det är ju nästan pinsamt att man kan vara så dålig.

Nu har vi svenska och vi ska skriva en krönika om strindberg. Få väl se hur det går med det.
Men just nu har jag bestämt mig för att skaffa en till blogg eller något och lösenordsskydda den så jag kan använda den som en typ dagbok så jag kan skriva allt där, allt persolnligt osv som man inte vill att andra ska läsa. 

                                                           "I will not lose this time
                                                       Because if I do, I lose my life..." 





Dagens låt:

 



Mandy Moore - Cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0