Gör skillnad.

God morgon.

Nu har jag stigit upp och ätit frukost. Det var riktigt skönt med sovmorgon idag, det behövdes verkligen. Jag somnade inte förrns 4 igår natt. Jag hade lite mycket att tänka på bara så jag kunde inte sova. Men nu är jag utvilad och ligger i soffan och ser på sjunde himlen. Ska se klart det sen ska jag städa och diska innan jag far ner på stan och träffar Jessika. Det ska bli skojit =)

Näe, jag har bestämt mig för att jag måste ta tag i mitt liv och göra en skillnad. Jag måste ffå lite mer pondus och få bättre självkänska och självförtroende. Jag kan inte leva hela livet i ett litet hörn. Jag måste kliva ut med huvudet högt och tro på mig själv. Från och med idag ska jag bli en ny och bättre människa. Det är dax att bli den bästa människan jag kan bli. Det blir en stor skillnad från och med nu. Jag måste ju visa att jag har självförtroendet av en äkta norrlänning.

Nu ska jag återgå till sjunde himlen.

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLDIGT bra skrivet Marre!

Du är perfekt som du är, lita på dig själv!

Du är den du är, du ska vara stolt över det!

Kramar på dig <3

2009-09-16 @ 19:34:39
Postat av: Sanna

Det var jag som skrev inlägger ovanför :D

2009-09-16 @ 19:35:15
Postat av: Åsa

Hej gumman. Du ÄR redan en bra människa, men som du skrev måste du TRO på dig själv. Vi som känner dig vet att du är en otroligt snäll, empatisk, omtänksam, smart och vacker tjej. Vi i familjen Ahlenius är väldigt glada över att ha dig som vän, och du berikar vårt liv mer än vad du tror. Var stolt över dig själv för du betyder så otroligt mycke för så många människor i din närhet. Hos oss är dörren alltid öppen och vi tycker om dig precis som du är : ) Kram

2009-09-16 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0