Tillbaka.

Nu är jag tillbaka här i bloggvärlden. Jag har varit borta en stund och drt beror väl mest på att jag inte har haft något speciellt att skriva om och helt enkelt bara inte idats. Men nu är jag som sagt tillbaka men en ny design och allt. Fick ju en liten "peek" av Jessika att jag skulle börja skriva igen.

På sista tiden har det inte hänt speciellt mycket, som vanligt. Jag har klippt mig och slingat håret. Blev en himla stor förändring men jag är rätt nöjd faktiskt. Fast jag kan inte neka att jag innerst inna saknar mitt långa hår litegran, men det växer ju ut igen.

I december ska vi flytta till en trea mycket närmare universitetet och östra. Ska bli riktigt skönt. Dessutom så är det en "egen lägenhet" och inte ovan på ett hus som vi bor nu. Men det bästa av allt är att det faktiskt finns en stor balkong och ett badkar. Halleluja! :D

Nu ska jag se lite på Family guy med Bobby och kanske skriva lite på mitt projektarbete sen.


Dagens låt:

 

Garth Brooks - Standing outside the fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0