Music.

Idag har jag inte gjort mycket. Bobby ringde och väckte mig 11.50 så jag inte skulle missa 7th Heaven så jag steg upp och kollade på det. Sen gick jag ut med hunden en sväng, plockade till lite i lägenheten, duschade och gjorde mig i ordning. Och nu så sitter jag här med datorn i knät och lyssnar på lite härlig country music.
Just nu lyssnar jag mest på Garth Brooks och Brad Paisley.

Ikväll blir det väl samma sak som jag redan gjort hela dagen, ta det lugnt och lyssna på musik.
Det är faktiskt riktigt skönt att sitta i soffan och bara lyssna på musik och slippa se tv som vi annars gör så mycket. Och nu får jag lyssna på precis vad jag vill för det är bara Bolt och jag hemma, bobby är fortfarande på skolan.
Så nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara njuta av lugnet.

// AhleniusMarre

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra att du skriver :D Nu vet man att du lever ;)

2009-11-05 @ 00:59:35
URL: http://hollenbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0