Idrottsmedicin.

Nu har vi nyss haft Idrottsmedicin. Idag pratade vi om idrottsskador och hur man ska bära sig åt om man råkar ut för tex. en lårkaka.

Vår lärare frågade såklart om det var någon av oss som råkat ut för en lårkaka och då gick det upp i liljeholmens, det har ju jag. Så jag fick berätta för klassen om hur det gick till och jag kan säga att ganska många fick sig ett gott skratt.

Det var ju så att Sanna hade varit på stan och köpt ett "tefat" (sån man åker på snö med) och jag, hon och Jessika skulle fara ut med hästrna och turas om att åka "tefat" efter. Det är skitskoj! =D
Hur som helst. När det var min tur så gick det ganska sakta ett tag men sen för att det skulle bli lite roligare började Jessika gallopera, och det var då mitt lilla missöde ägde rum. 
Det går ju inte så bra att styra ett "tefat" när man tolkar baki en häst, så i full fart for jag med låret först in i en stor jä**a gran. Och där fick jag min gigantiska lårkaka och smeknamnet TrädkramarMarre =P

Trotts min fina lårkaka var det skitkul och jag hoppas vi gör om det i år igen =D Fast då är det nån annans tur att krama träd =P

// AhleniusMarre 

Kommentarer
Postat av: ahlenius

HAHAHA jäklar va rolit de va! hahaha :D självklart kan du de, måste bara skaffa en större väska då! ;P

2009-11-10 @ 16:50:01
URL: http://elinaelaine.blogg.se/
Postat av: Sanna

HAHA :D det var jätteroligt ;) Men nästa gång skickar jag jessika i trädet istället för dig ;P

2009-11-10 @ 21:46:15
URL: http://hollenbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0