Ett år tillsammans.

Idag firar jag och Bobby ett år tillsammans. Jag kan inte förstå att det redan har gått ett helt år. Tiden går så fort!
Så, för att fira vår ettårsdag ska vi gå ut och äta lite gomat, mumma. Och jag ska ha på mig kläderna jag var och shoppade med farmor i onsdags. Jag har längtat som fasiken till att få använda dom så vi få väl hoppas att Bobby också tycker om min utstyrsel.

Helt sjukt. För ett år sedan blev jag tillsammans med en kille som jag tyckte var snygg, snäll, omtänksam, ja allt jag letade efter hos en kille. Men inte trodde väl jag att han skulle vara det bästa som hänt mig.
Nu idag älskar jag honom över allt annat och även om vi bråkar så vet han att han alltid har en speciell plats i mitt hjärta, och där stannar han i all evighet.

Det finns ingen annan som honom, och jag har aldrig känt för någon annan som jag känner för honom. Jag lämnar honom aldrig! Han är mitt allt och han har hela mitt hjärta i sin famn.






(Jag hade tyvär ingen bild på oss två tilsammans :/ )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0