Dålig uppdatering.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen. Men jag har haft rätt mycket att göra i helgen så jag får väl skylla på de då. Vi har ju hunnit hjälpa Bobbys mamma flytta, äta middag hos hans pappa, varit förbi mina föräldrar imorgon då det var fars dag och sett lite film. Men helgen gick ändå riktigt fort och nu är det måndag igen, och jag sitter här på skolan och nyser och hostar som jag vet inte vad.

Nu är det inte länge kvar tills vi ska flytta. jag längtar som satan! =D En 3:a men stor balkong, badkar, större kök på tredje våningen och nära till skolan och farmor, ja nära till nästan allt. Helt perfekt läge. Och snart får vi bo där. Bara några veckor kvar.

Jag kom att tänka på en sak igår när det var fars dag. För exakt ett år sen igår satt jag på msn och chattade med Bobby, som jag aldrig hade träffat då. Han ville jättegärna att vi skulle ses den dagen men jag var fortfarande lite osäker på om jag faktiskt ville träffa honom så jag drog en lögn om att jag hade lovat pappa att jag skulle städa och det gick han på.
Haha, oj så tiden går fort. Tänka sig att jag och Bobby snart varit tillsammans ett helt år. Känns otroligt. Otroligt bra.

// AhleniusMarre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0