Batman begins.

Nu har jag varit hemma från stan en stund. När jag varit hemma har vi hunnit gå på affärn, spelat lite guitar hero och nu så sitter vi i soffan och ser på Batman begins. En rätt bra film faktiskt.

Imorgon blir det första skoldagen efter lovet. Jag är kanske inte jättetaggad men jag har ju haft ett långt lov nu så jag får väl vara nöjd med det. Gå i skola måste man ju göra, och det är ju sista året nu så det är bara att härda ut för snart är det äntligen över.

imorgon tänkte jag laga den supergoda tacopajen jag hittade ett recept på på någon receptsida. Den är verkligen supergod och det som är så bra är att efterson vi bara är två personer räccker den i flera dagar, så då slipper jag laga så mycket mat. Haha =P

Näe, nu ska jag återgå till filmen. Den var faktiskt bättre än jag kom ihåg.



Now when it's began
there is no turning back...


// AhleniusMarre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0